Tel: (12) 658 00 91
Kategorie
- Papiery, kalki, etykiety (299)
- Akcesoria biurowe (692)
- Archiwizacja i organizacja dokumentów (593)
- Artykuły do pisania i korygowania (753)
- Koperty (44)
- Oprawa dokumentów (86)
- Prezentacja i konferencja (225)
- Stemple, pieczątki (67)
- Akcesoria do wysyłek (18)
- Akcesoria komputerowe (41)
- Urządzenia biurowe i baterie (252)
- Artykuły higieniczne i środki czystości (116)
- Artykuły spożywcze (57)
- Meble i wyposażenie (66)
Producent
- 2x3 (70)
- 3M (45)
- AJAX (5)
- Amos (4)
- ANNA ZARADNA (2)
- APEX (10)
- Argo (166)
- ART-PAP (1)
- ASG (13)
- ASTRA (44)
- AXP (11)
- Bantex (19)
- BARBARA (37)
- BI-OFFICE (7)
- BIC (29)
- BIUR-FOL (51)
- Bong (43)
- BREF (3)
- CIF (4)
- Citizen (34)
- CLINEX (9)
- COLOP (3)
- D.RECT (4)
- DALPO (36)
- DELFIN (4)
- DIAMANT (1)
- DOMESTOS (6)
- Donau (123)
- Durable (65)
- DYMO (65)
- EAGLE (49)
- Edding (33)
- ELBA (21)
- Emerson (134)
- ENERGIZER (24)
- Epson (1)
- Esselte (194)
- Faber-Castell (1)
- Fellowes (35)
- Grand (133)
- HERLITZ (11)
- HORTEX (4)
- HSM (13)
- IGEPA (3)
- JACOBS (5)
- JOHNSON (5)
- Jumatex (1)
- KAMET (1)
- KANGARO (55)
- KATRIN (15)
- KIEL-TECH (2)
- KODAK (38)
- Kum (3)
- Laco (3)
- LAVAZZA (3)
- Legamaster (1)
- Leitz (165)
- LEVIATAN (13)
- LIPTON (8)
- LUDWIK (2)
- ŁACIATE (4)
- M-collection (5)
- MAPED (11)
- Memoboards (41)
- Michalczyk i Prokop (66)
- NC KOPERTY (19)
- NESCAFE (3)
- NEXXT (35)
- NOBO (48)
- Noris (8)
- Nowy Styl (8)
- OFFICE PRODUCTS (76)
- Opus (17)
- OXFORD (8)
- PALMOLIVE (2)
- Panta Plast (25)
- PAPER MATE (14)
- Parker (52)
- PATIO (2)
- PCL (15)
- Pelikan (26)
- Pentel (102)
- Pilot (87)
- POL (6)
- Pratel (7)
- PRESTO (7)
- Pritt (7)
- PROFICE (12)
- PUKKA PAD (5)
- Q-CONNECT (21)
- RAPID (100)
- REXEL (33)
- Rotring (2)
- Rystor (67)
- SAGA (2)
- SCHNEIDER (15)
- Stabilo (56)
- TCHIBO (2)
- TETIS (2)
- TIPP-EX (4)
- TOMA (40)
- TOOR (5)
- TOP-2000 (58)
- TORK (1)
- TRACER (2)
- Trodat (53)
- TYMBARK (4)
- Uni (56)
- VauPe (91)
- VELVET (6)
- VELVET CARE (3)
- VICTORY OFFICE PRODUCTS (10)
- Wallner (27)
- WATERMAN (3)
- WEPA (4)
- YELLOW ONE (3)
- Zenith (9)
- ŻYWIEC ZDRÓJ (6)
Cena
-
od
do
Obecnie, coraz więcej osób pracuje w biurach, a wraz z rosnącą liczbą firm, ilość takich miejsc stale wzrasta. Często drobne przedmioty biurowe pozostają niemal niezauważone przez pracowników, dopóki ich brak nie stanie się problemem. Te niewielkie narzędzia są nieocenione, wspomagając różne aspekty pracy i ułatwiając zadania codzienne. Dlatego zawsze warto, aby były one łatwo dostępne. W nowoczesnym biurze niezbędne są dziurkacze, zszywacze, nożyczki i wiele innych akcesoriów biurowych. Wszystkie te produkty można znaleźć w naszym sklepie internetowym, gdzie intuicyjne narzędzia wyszukiwania pomogą znaleźć dokładnie to, czego potrzebujesz. Nasza oferta wyróżnia się wysoką jakością, szczegółowymi opisami, łatwym procesem zamawiania oraz szerokim asortymentem.
O artykułach biurowych
Artykuły biurowe to przedmioty niezbędne do wykonywania różnych czynności w biurze, które znacząco ułatwiają pracę. Dzięki nim można szybko zanotować ważne informacje, zostawić wiadomość dla kolegi z pracy, zszyć dokumenty lub potwierdzić autentyczność pieczątką. Pod tą kategorią znajdują się także inne przydatne przedmioty biurowe, takie jak kosze na śmieci, które pomagają w utrzymaniu porządku i eliminacji zbędnych dokumentów czy resztek po śniadaniu.
Dla zainteresowanych klientów przygotowaliśmy podkategorie, które ułatwiają szybkie znalezienie potrzebnych produktów. Oczywiście, można nabywać pojedyncze sztuki, ale również zamawiać je hurtowo, co jest korzystne zwłaszcza dla większych firm. Nasze podkategorie obejmują:
- Dziurkacze i zszywacze - gdzie dostępne są również rozszywacze oraz zszywki pasujące do konkretnych modeli.
- Gumki recepturki - dostępne w różnych kolorach, opakowaniach o różnej wadze i średnicach.
- Identyfikatory - ułatwiające identyfikację pracowników, wraz z mechanizmami ściągającymi i holderami.
- Kleje - w formie płynu, sztyftu lub taśmy.
- Klipsy i spinacze - w różnych kształtach i kolorach, tradycyjne i ozdobne.
- Nożyczki i noże - ułatwiające codzienne czynności, takie jak otwieranie paczek i precyzyjne cięcie.
- Pieczątki i datowniki - dostępne w różnych wariantach, w tym automatyczne i samotuszujące.
- Przyborniki i podkładki - zapewniające porządek na biurku i ułatwiające pracę, w tym sortery do korespondencji, stojaki na wizytówki oraz praktyczne podajniki do bloczków.
- Skorowidze i wizytowniki - pomagające w organizacji pracy, wraz z dostępnymi wkładami do wizytowników.
- Taśmy klejące - w różnych wariantach, w tym biurowe i specjalistyczne.
- Wyposażenie biura - zawierające kosze na śmieci, zawieszki na klucze, zegary, apteczki, kasetki metalowe i nowoczesne lampki na biurko.
Artykuły biurowe - nasza oferta
W asortymencie naszego sklepu znajdziesz produkty renomowanych marek, które cieszą się uznaniem w branży biurowej. Cena jest przystępna, co pozwala na wyposażenie wszystkich pracowników w niezbędne narzędzia. Dlatego osoby prowadzące firmy mogą nam zaufać i zaopatrzyć swoje przedsiębiorstwa w najważniejsze artykuły biurowe. Nasza oferta obejmuje produkty takich marek jak 3M, Argo, Astra, Avery Zweckform, Bantex, BIC, Biurfol, Cep, Colop, Donau, Durable, Eagle, Esselte, Faber-Castell, Fellowes, Grand, Hamelin, Hasta, Helit, Hopax, Idest, Interdruk, Kangaro, KW TRADE, Laco, Leitz, Leviatan, Maped, MAUL, MILAN, Novus, NOWY STYL, Oxford, PBS, Pentel, Q-Connect, Rapid, Staedler, TESA, Tetis, TOMA, Trodat.
Nasze artykuły biurowe to nowoczesne produkty, które zapewniają długotrwałe użytkowanie. Są praktyczne i estetyczne, pasujące do różnych wnętrz. Niebagatelne znaczenie ma również fakt, że wybierając wysokiej jakości produkty, dbasz o komfort pracowników, którzy docenią porządek i funkcjonalność w swoim miejscu pracy. Przecież miło jest pracować w zorganizowanym otoczeniu, które sprzyja produktywności. Dlatego tak ważne jest odpowiednie wyposażenie biura, a my staramy się zapewnić szeroki wybór, aby każdy klient mógł znaleźć to, czego potrzebuje do swojego biura.